Door online posters te maken bij Jilster maakt u gebruik van een logische en kosteneffectieve manier van communiceren richting een bepaalde doelgroep. Bij correcte, aantrekkelijke posters kunt u in uw omgeving mensen informeren over een specifieke gebeurtenis of hen informeren over uw product of dienst. Posters hebben de mogelijkheid bij kijkers in hun gedachten te blijven hangen waardoor ze een geweldig hulpmiddel zijn voor kleine tot middelgrote bedrijven omdat ze hun naamsbekendheid kunnen vergroten en/of verankeren. Posters zijn natuurlijk veel goedkoper dan de gangbare vormen van reclame zoals print, advertenties op radio en televisie of in (vak)bladen.

Waarom online een poster maken zinvol is

Een online poster maken en ophangen zorgt voor exposure, aandacht bij velen op ongebruikelijke momenten. Mensen die de posters bekijken en in zich opnemen zijn actief betrokken bij hun omgeving. Of ze nu wachten bij een bushalte of in de rij staan bij de plaatselijke discotheek een poster wordt vooral opgemerkt uit pure verveling. Een handige poster bevat een call-to-action, waardoor de kijker aangespoord wordt zo spoedig mogelijk actie te ondernemen. Bijvoorbeeld door telefonisch contact met u op te nemen, uw winkel/bedrijf te bezoeken of uw website te bekijken.

Oké, ik heb een online poster laten maken, en nu?

Wanneer u online een poster hebt laten maken kunt u meerdere posters ophangen op één en dezelfde locatie om de zichtbaarheid van uw product, dienst of bedrijf te verhogen. Het is heel normaal om hele rijen van dezelfde poster langs de kant van de straat of de metro te hangen. U ‘bestookt’ als het ware de mensen met beelden wat ervoor zorgt dat uw boodschap in het hoofd gaat zitten lang nadat ze uw posters hebben bekeken. Het grootste voordeel van het gebruik van posters is dat ze overal opgemerkt kunnen worden door zowat iedereen. De online posters die u heeft laten maken bij Jilster kunnen op strategische plekken worden opgehangen. Gericht op een specifiek marktsegment, (afhaal) restaurants kiezen er bijvoorbeeld voor om hun posters op te hangen in de buurt van drukke bushaltes om hongerige reizigers ‘aan te spreken’ op hun hongerige maag.